zondag 3 juli 2011

Haakwerkje

Geïnspireerd door onze vakantie in Engeland waar 't handwerken
nog écht geliefd is door jong en oud, kwam ik na
 enig gesurf deze mooie sjaal tegen:

(copyright @ do you mind if i knit - England)

Deze leuke sjaal wilde ik onmiddellijk haken voor mijn dochter.
Zo'n leuk fleurig ding past echt bij mijn blonde krullenbol van drie-en-een-half...



Eerst volgde ik de Engelse step-by-step-tutorial van een Engelse dame met een erg leuke blog.
Twee keer gehaakt met de tutorial en toen kende ik het al van buiten.
 Het is namelijk héél makkelijk!


Na twee-en-een-half-uurtje haken had ik al een leuke opbrengst:


Daarna ging 't alleen nog maar vlugger. Dit is 't resultaat na drie dagen:


en geloof me... ik zit écht niet de hele dag te haken.
Gewoon even lekker tussendoor en 's avonds op de bank. 
Het resultaat zal ik later bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen