dinsdag 17 april 2012

Wat is de Lente toch heerlijk!

Lente...

Wandbordje uit de kinderkamer
Zonnig, fris, warm, regen...
alles wisselt af.
Zin in nieuwe dingen.
De dagen lengen.
Meer energie...
én:

Zin in een mierzoete poncho!


Met van die heerlijke pompoms


En op de achterkant een bloem
Van de site van Maaike. Onwijs leuke site!


En onze Kleine Meid verlangde voor Pop
ook nog een nieuwe lente outfit.
Vooruit dan maar...
Uit de losse pols een bolero (gewoon een rechte lap),
een puntmutsje en een sjaaltje. 


8 opmerkingen:

  1. zeker heerlijk! Ik word helemaal blij van je site. Mooi zeg die poncho en mooi ook wat jij voor Pop maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Lief en Mooi! Ik word blij van je reactie...

      Verwijderen
  2. Wat een gezellige blog , ben direk volgster geworden ...

    LIefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtponcho!!!! Heel erg mooi ook die rand, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan Mijn Kleine Meid met jou op stap... samen in de poncho!

      Verwijderen
  4. Wat een super leuk blog heb je.
    En wat ben ik blij dat ik die gevonden heb.
    ik ga lekker even verder snuffelen op je blog.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen