vrijdag 25 mei 2012

Urban sjaal

Sommige woorden klinken zo lekker in het Engels.
"Urban scarf" ...
Niets aan doen met een vertaling.

De Urban sjaal is ook zo'n leuk project om te maken.
Gewoon wat lapjes knippen uit oude T-shirts of rompers.
En ze met een ruwe steek vastnaaien.

staat het duidelijk uitgelegd.
Het is een leuke blog met veel voorbeelden om je
kleding te recycleren.


Ik gebruikte oude T-shirtjes van Kleine Meid.
En later bleek de sjaal geweldig te passen bij mijn
nieuwe jasje van Esprit.


Ready for the sun...
vooral met een fris windje erbij.

Nee, kleding geef ik niet meer zo snel af.
Als je rondsnuffelt op de vele blogs kom je nog zoveel
ideeën tegen om te recycleren!
Handig in een recessie...

3 opmerkingen:

  1. Superleuk, mooi geworden!! Ha ha, mooi ingepikt van je dochter die sjaal. ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig gelukt! Zo vrolijk en ook erg leuk die zomerse tekst :)

    Misschien ook leuk voor je: ik zag laatst in Toronto in de winkel http://www.preloved.ca/ een sjaal van overhemden:
    knip de golvende onderkand van 3 of 4 overhemden rondom los, inclusief de eerste 2 of 3 onderste knopen, knip ze los op 1 zijnaad en naai ze aan elkaar. Zag er superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me leuk om te proberen met die overhemden. Dank voor je tip! :)

      Verwijderen