zondag 17 juni 2012

(Herfst) Sloffen

Aangezien de "Herfst" is gestart, ben ik overgegaan op het haken van wollen sloffen.
Van een aantal restjes Merinowol van OnLine heb ik de fleurige granny sloffen
van Drops gehaakt.

Karin aan de haak had me geïnspireerd.
Haar kleurstelling is ook "jammie" :)

Maar ik wilde ze in wol, ook al zou het Lente zijn.
Dus voilà:

Het patroon is ook weer easy-peasy!

Je begint met een Granny Square. 
Op de site van Drops vertalen ze het met "Oma Vierkant".
Hahaha, ik vind het niet klinken! 


Daarna volgen de zool, de teen en de hiel.
Zoals ik al zei easy-peasy!


Ze gaan in ieder geval lekker mee op vakantie.
Voor het geval het daar ook "Herfst" is ... 

3 opmerkingen:

  1. Heeeee, ik vind ze helemaal leuk!
    En bedankt voor de link naar mijn blog.
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ze komt bewonderen en een reactie achterlaat!

      Verwijderen
  2. Hoi,

    super bedankt voor je leuk bericht op mijn blog!!!Je sloffen zijn ook erg stoer.Mooi je kleurtjes.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen