zaterdag 30 juni 2012

Pimp my bike...

Ik fietste langs een basisschool
en zag de tralies van het hek ingepakt met breiwerk.
Dus ik dacht: ja, dat 'wildbreien' is ook leuk voor mijn fiets...
Vast niet origineel, maar mijn geweldige electrische fiets
mag wel een beschermhoes rond de instap hebben.

Langzaam maak ik me het continentaal breien eigen, maar
haken gaat voor alsnog sneller!


Dus ik overdacht de kleurtjes, de steken...
Maar ai, ik heb geen haakboeken met verschillende steken.
(nu na mijn verjaardag wel, hihi)
Dus ik verzon maar wat.
Elke nieuwe kleur een andere steek.
Gewoon een rechte lap... lekker easy peasy!


En ik vind het leuk. 
Ha! Zelfs al bestellingen binnen na vele bewonderingen...


De festonsteek, die je zowat voor alles kan gebruiken! 



Ik denk dat ik mijn fietsmandje ook nog ga versieren met een mooie haakrand.
Lijkt je dat wat?

Overigens zag ik op de blog van
Jacqs haakwerk enzo hoekje nog een leuk zadelhoesje.
Voor als je helemaal wild wilt haken!

3 opmerkingen:

  1. Wauw heel mooi gelukt! Leuke kleuren ook bij elkaar. Top dat je bestellingen hebt zeg :) geweldig.

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaaf! Dat staat erg leuk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen