vrijdag 21 september 2012

De herfst-kol...

Jeanet, van Blij dat ik brei,
plaatste laatst een heel mooi patroon op haar blog
van een herfst-kol.
In waanzinnig mooi garen 
Scheepjes Invicta Colour (Scheerwol-Polyamide).
De kleur die ik gebruik is no. 965.
Jeanet was overweldigd door de vele bestellingen van 
het garen...
Tja, als je zoiets moois presenteert! 



Het moeten er 24 worden.


Straks gaan ze in een rij om er vervolgens 
granny stripes omheen te haken.


Ik kan niet wachten tot hij klaar is...


Kleine Meid en Grote Knul gingen lekker zoet hun gang buiten.


Zolang het nog kan!
Wie verdient er dan niet zo'n lekkere Poffertjes van Mamma?


De Herfst is begonnen...

5 opmerkingen:

  1. inderdaad wat wordt dat Mooi! Fijn dat je vooruit gaat met je gezondheid.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werk! super geblazen; je hebt blijkbaar een lange adem;)
    . A ja prednison kan goed werken,helaas zijn bijwerkingen..beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze kleuren zijn ook prachtig zeg! Ik maakte hem zelf in de herfsttinten die Jeanet op haar blog liet zien, maar als ik dit bij jou zo zie, ga ik er misschien nog wel eentje maken ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische longfunctie :D Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen