donderdag 2 januari 2014

A is van ALFABET

A B C
Ik doe mee
Aan snailmailen op alfabet
En ik was als eerste aan zet…

Onlangs sprak ik af met een Instagrammer om samen een Alfabet Snailmail
te gaan maken.
Eerst ik de letter A als thema, dan zij de letter B, enzovoorts.

Nou, daar ging die dan…
De A van het ALFABET natuurlijk!

Dit is de voor en achterkant van de envelop.
Een simpele bruine kraftenvelop versierd met letters uit
het Flow Winterboek 2012 en wat ABC's uit een kringloop ABC leerboekje.



Uit datzelfde leerboekje maakte ik ook verschillende envelopjes met mallen.


Dit is de brief waarin ik mezelf voorstel aan de hand van een ABC.
Ingepakt in papier van de Flow met letters en handschriften erop.


En de kaft van het leerboekje werd een postkaart.


Ze krijgt ook 2 velletjes met Alfabetstickers en de letter A uit een spel.


Verder stempelde ik de letter A op drie blanco stickers en zocht ik enkele memory
kaartjes bij elkaar met letters.


Ik maakte een boekenlegger met de tekst: "a good book has no ending".
De andere is een cadeaulabel.


En tot slot nog wat postkaarten met een letterthema.


ABC… 
Mijn volgende letter is C!

*Happy Snailmail*

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi zo ik heb weer een blog nadat mijn oude verdwenen,grr,wat heb je prachtige werkjes gemaakt,ben ook zo dol op creatief bezig zijn,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé dit is die van mij! En ik ben er zo blij mee!!! Dit weekend ga ik eindelijk aan die van jou beginnen. De kerstvakantie leek zo lang en oneindig om te knutselen, maar heb veel minder gedaan dan gehoopt. Maar het komt eraan!
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Mooi gedaan :)
    groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen