donderdag 12 december 2013

Adventskalender-thee

Laatst verstuurde ik aan twee lieve vriendinnen
wel heel leuke post
namelijk
ADVENTSKALENDER-THEE

Hoe dat zo?
Nou, ik kocht een pakje Adventskalender-thee
ergens in het Duitse.

En dat ging ik leuk verpakken.

Ik maakte van twee grote vierkante kartonplaten (Pippoos)
een map door het dubbel te vouwen.


Deze versierde ik met stansvormen
en wat embellishments.


En in de binnenkant plakte ik alle 24 theezakjes.


Vervolgens bond ik er een mooi lint om.


En er hoort natuurlijk een mooie spreuk bij:

Shoot for the Moon!
Even if you miss
You will land amongst the Stars


Die ging in een transparant zakje met confetti erin.

En mooi ingepakt in kraftpapier met sterren ging het op de post

*Fijne Advent*

1 opmerking:

  1. Oehhh dit is heel erg leuk en dit ga ik onthouden voor dit jaar kerst...

    BeantwoordenVerwijderen