donderdag 12 december 2013

Kerst Snailmail

Zekerssss, ik ga mee met de seizoenen in mijn post.
Dus iemand van mijn snailmailers krijgt Kerstpost!

Ik gebruikte een oud kinderkerstboek uit de kringloop
(je wilt niet weten hoeveel boeken ik ondertussen van de kringloop heb!)

De brief werd daarmee verpakt.


Ik maakte envelopjes, labels en een boekenlegger.


Wat Bambi-confetti ging mee.



Het zijn echt heel vrolijke prentjes en de post is helemaal in dezelfde stijl zo, 
wat ook wel weer wat moois heeft.
In het kerstboek stond ook deze engel. Wellicht komt die wel in de boom!


Twee menukaartjes.


En uit een plastic tabblad voor in een klapper knipte ik deze mal voor een envelopje.
Kan ze zelf ook wat leuke envelopjes maken.


Ik bond het hele pakket samen met papieren repen.


En verstuurde het in deze gemaakte envelop.


Easy peasy snailmail, toch?

*Merry Snailmail*

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal! Ziet er echt top uit! Vraag me alleen af of je de enveloppe dan ook zo stuurt of eerst nog in een grote witte enveloppe doet?? Kan je deze dan voorzien van adres en postzegel? Leuk hoor snailmail maar zou niet weten waar je dan een groep kunt samenstellen? Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker stuur ik de envelop zo op. Hij is stevig genoeg, hoor. Er komt een etiket op met het adres en plak de postzegels er gewoon op. Het is nog altijd goed gegaan. Maar de envelop moet wel stevig gemaakt zijn. Kijk eens hierboven bij het kopje snailmail voor meer info. Daar heb ik ook sites staan waar je je kunt aanmelden voor een adres. En verder zijn er ook snailmailgroepen op Facebook waar je een oproep kunt doen. En ik heb mijn penmaatjes gevonden via een oproep op Instagram. Het is heel leuk om te doen, dus zeker de moeite waard om eens een oproep te plaatsen...

      Verwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Groetjes Mieke (huis en grietjes)

    BeantwoordenVerwijderen