vrijdag 10 januari 2014

Make a Journey - Snailmail

"Life is a Journey"

Maar sommige mensen reizen ook in het echt heel graag
Mijn dierbare snailmailvriendinnetje Lisette in ieder geval

Dus maakte ik post in het thema reizen

Allereerst maakte ik een map van twee kartonnen velletjes
Die ik beplakte met landkaarten uit een oude atlas


Er werden kaartjes toegevoegd in het thema vervoer, enkele centen en een kaartje 
in een klein envelopje met een afbeelding van de Provence


Van kraftpapier sneed ik een paar smalle repen en beplakte die met het 
atlaspapier en zo had ik een paar labels voor elkaar


De binnenkant van de map werd beplakt met envelopjes en vakjes
waar ik allerhande leuks in kon doen

Alle losse spulletjes zitten met een "glue-dot" (Action) vast zodat ze makkelijk
losgehaald kunnen worden om te her gebruiken 
Van een glue-dot beschadigt het papier namelijk niet







Uiteindelijk sloot ik de map met een touwtje


En maakte ik van grote vellen atlaspapier een envelop
waarna de snailmail op reis kon naar Lisette...



*Happy Snailmail*

6 opmerkingen:

  1. En Lisette werd er heel heel heel blij van! Ik heb al voor je gefreubeld. Probeer dit weekend je brief te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke snailmail.....blijft leuk post maken/versturen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen, Creamien! Jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Dat heb je superleuk gedaan,het maken is ook altijd zo leuk,van alles bij elkaar zoeken,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ik kwam op je site terecht... ik houd ook van reizen en vind dit echt geweldig gemaakt.... Leuk om je blog te lezen

    BeantwoordenVerwijderen