vrijdag 10 januari 2014

Pinokkio Snailmail

“In the Land of Toys, every day, except Sunday, is a Saturday.
Vacation begins on the first of January and ends on the last day of December. 
That is the place for me! All countries should be like it! How happy we should all be!” 

― Carlo Collodi, Pinocchio

*
Bij de kringloop liep ik tegen een Pinokkioboekje aan
Een harmonicaboekje


Daar plakte ik op de achterkant met glue-dots (Action)
wat prulletjes

R NOSE thee ;)

Houten speelgoed kaartjes
Een walviskaartje past er ook bij


En uit een sprookjesboek haalde ik grote platen om een map te maken
Aan de binnenkanten plakte ik blauw effen papier waar ik de brief op schreef
En linksboven in de foto zie je nog envelopjes die ik vouwde



Alles ging in een mooie envelop


*Happy Snailmail*

3 opmerkingen: