maandag 27 januari 2014

Verstuurde Kaartjes

Ik heb de "geneugten" van het ziekzijn (longinfectie, astma) maar benut om weer eens kaartjes te tekenen. 

Hiervoor gebruikte ik:  
* blanco witte postkaartjes van de Hema
* een zwarte fineliner
* ecoline

Toen ze klaar waren ponste ik de hoekjes af met een hoekjespons
Ik zette ze met een glue-dot lichtjes vast op een mooi kartonnetje
En verder schreef ik een klein briefje dat ik opgevouwd op de achterkant plakte
Bij twee kaartjes stopte ik een lint als kadootje

De transparante kaartzakjes zijn helemaal hip in Snailmailland
Dus de kaartjes stopte ik een kaartzakje en stopte er wat geponste confetti bij
Dichtplakken, postzegel erop en hop hop naar de brievenbus




*vrolijke post*


5 opmerkingen:

  1. Getver, veeeeeeel te leuk! Hihi. Geintje natuurlijk. Gewoon jaloersmakend leuk. Maar ook erg inspirerend hoor. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk.. nu wil ik weer ecoline, ik wilde het al de vorige keer maar was vergeten dat ik t wilde en nu weet ik weer dat ik t wil.. hebbertje is weer awake..erg leuk annie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Wat vervelend dat je astma hebt,
    ik wens je heel veel beterschap toe.

    Liefs; Miriam (xMirrrx van insta ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er top uit,naar al die blijvende kwalen,ik heb nu weer een peesontsteking,bah,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes om blij van te worden.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen