woensdag 12 februari 2014

De C is van Citroen

When life gives you Lemons
Make Lemonade

*

Van mijn Alfabetsnailmailmaatje Sandie kreeg ik als antwoord op mijn letter A van Alfabet
een mooie snailmail terug met de letter B van Brood



Ze had van vilt kleine boterhammetjes en een croissantje gemaakt
Nou, echt zó leuk!
En mooie plaatjes erbij en een handpoppetje van een bakker
En bovendien een hele fijne brief waarin ze zich voorstelde :)

Dus daar ging ik aan de slag met de letter C
Ik had de spreuk van hierboven al op internet gevonden en vond het eigenlijk wel een
sterke quote... want iedereen krijgt natuurlijk zijn portie citroenen in het leven

Dat inspireerde me om een kaart te tekenen


En al gauw viel me een mooie 'doodle' in voor de letter C en 
de letter S van Sandie en tekende die op een blanco kaartje


De theetjes gingen in deze papieren theekan


Labels van geel papier heb ik genaaid met de naaimachine
en die gingen in het onderliggende envelopje


Enkele gele frutsels


Een groen satijnen papiertje, een stud, plaklintje en eenvoudig labeltje
bundelde ik samen met een wasknijpertje


Een onderzetter van strijkkralen


Het kaartje van de flow van het meisje met het fruit voorzag ik van een
genaaid randje en wat plakbloemen
De gele kaart is van Miss Honeybird


En eerder verfde ik een houten poppetje (een 'pegdoll') en gaf het meisje
een citroentje op d'r jurk :)


Alles bij elkaar een gezellig bundeltje Citroen(geel)


En zo ging het weer richting Sandie...



*Happy Snailmail*

1 opmerking:

  1. Nou, dat was een hele happy snailmail! Ben er enorm blij mee en vind het poppetje super! Bovendien kreeg ik enorme zin om ook eens met ecoline aan de slag te gaan! Maar eerst verzamelen voor de D. Heb er zin in!
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen