woensdag 19 februari 2014

Flowers Snailmail

I'd rather wear flowers in my hair
then diamonds around my neck.

*

Deze snailmail liet zich makkelijk vullen
Ik heb veel materialen met bloemen
Zo heb ik ook prachtige boeken uit de kringloop met 
bloemen in kleur getekend
Daar maakte ik een mapjesboek van door enkele pagina's aan elkaar te naaien


Leg hiervoor twee blaadjes op elkaar en naai ze aan de twee smalle kanten op elkaar
Doe dit nog 2 of 3 keer 
Leg de stapel op elkaar en naai het aan één zijkant dicht

Heb je geen naaimachine dan kun je het ook plakken met bijvoorbeeld een
lijmroller of dubbelzijdig plakband


Hier kun je alles instoppen wat je mee wilt sturen


Van oude memorykaartjes maakte ik labels
Ik hou hier ook zo van!


Deze kaart maakte ik zelf
En ik zocht ook wat mooie bloemenkaartjes en stickers bij elkaar


Vervolgens ging het in deze envelop op weg


*Happy Snailmail*

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi....en dan denk ik gelijk, pak je naaimachine er ook eens bij haha, maar weet ook dat dat niet gaat gebeuren. Maar deze snailmail is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen