donderdag 20 november 2014

Spring maar achterop bij mij...

Achterop mijn fiets
En ik weet nog niet waar we naar toe gaan samen
maar dat boeit me ook helemaal niet...

Oh gut, dit was leuk!
Een fietsensnailmail!

#fietsenpost
#bicyclemail

Ik maakte gelijk 4 pakketjes, dus 4 snailmailmaatjes blij.

Kijk eens:



In ieder snailmailpakketje zat een andere postkaart met een fiets.
Er zijn veel fietskaartjes te krijgen, hoor!
Hollands item, hè...


Hoe leuk lijkt me dit aan een fiets te hangen die je ergens ziet staan!


Ik gebruik papieren boterhamzakjes als vervanger van de 
(prijzige) glassine zakjes


Servetjes zijn van H&M Home


Het pakketje samengebonden

Ik hou tegenwoordig wel van roze, maar vroeger vond ik het vre-se-lijk.
En nu in de snailmail vind ik het een hele fijne kleur om mee te
werken omdat het heel makkelijk combineert met andere kleuren.

Het stempeltje van de fiets kocht ik bij Pipoos.

:)

*Happy Snailmail*

2 opmerkingen:

  1. Ooh hele leuke post is het geworden! Heb je dat nou zelf getekend op het boterhamzakje? :o

    BeantwoordenVerwijderen