woensdag 11 februari 2015

Engelen Snailmail

*wij zijn allen een engel met één vleugel
maar we kunnen pas vliegen 
als we elkaar omarmen*

Engelen...
Ik hou ervan
Ik heb er iets mee
Ze lijken altijd dichtbij
Voor mij, en voor jou

Maar nu in de #alfabetsnailmail voor
de letter E
Van Engelen dus

Als eerste schreef ik de brief
Meestal schrijf ik de brief als laatste
Zodat ik nog over de inhoud van de snailmail
kan uitwijden


De brief ging in een papieren omslag die ik samen bond
met een gouden draad
Hieraan bevestigde ik een wolkenbedel

Ik haakte een mooie boekenlegger in de vorm van een Engel
Het is een gratis patroon; ik verwijs je graag naar die site
Het is een leuk cadeau, ik heb het al enkele keren
aan iemand gegeven


De boekenlegger ging in een genaaid sterrenzakje
Zo makkelijk als je kunt naaien en restjes stof hebt
Ik heb al vaak zakjes genaaid voor in de snailmail


Er gingen stickers mee in de sfeer van het thema
En verschillende postkaarten


Poëzieplaatjes willen ook nog weleens bij het thema passen


En in mijn massa spulletjes en prulletjes vond ik deze
mooie uitgesneden Engelen en plakplaatjes


Papieren zakdoekjes en theetjes in de sfeer


Ingepakt in zwart kraftpapier met een knalroze tape
ging het op weg naar @sandiejalalian (IG),
the queen of snailmail
Check haar account voor veel inspiratie!

#alfabetsnailmail
#abcmail
#abcsnailmail

*Happy Snailmail*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten