zondag 1 maart 2015

Blond Amsterdam - snailmail

Blond Amsterdam Design, 
dat is waar mijn vriendinnetje van houdt
In huize Kakelbont  is het gewoon nooit bont genoeg
Tijd voor een Blond Amsterdam Snailmail!

Als briefpapier scheurde ik bladzijden uit een schrift
Ik sneed de gehavende zijkantjes mooi recht af en
ieder vel voorzag ik van een andere kleur rand 
door er met een kwast met ecoline langs te vegen
Daarna tekende ik met zwarte pen de typische Blond
Amsterdam randen



Cadeauzakje versiert met stroken papier en washi tape
en een vel vrolijke etiketten


Van wit karton maakte ik deze Project Life kaarten die je
ook in een gewone agenda kan plakken
Meer dan stempels, ecoline en zwarte pen heb je niet nodig


Samengebundeld met een touwtje en een leuke bedel ziet het er al heel snel leuk uit 


Een heerlijk roze bundeltje post voor mijn lieve vriendin Miertje


En dit zat er allemaal in
Op de envelop tekende ik zelf een meisje na van de etiketten
die ik ook meestuurde

*Happy Snailmail*

#postpiep

1 opmerking: